Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2021 20:18 - НА ФОТИНСКИТЕ ВОДОПАДИ - 2
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1570 Коментари: 0 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
  Бай, красота баташка! Измислих една уйдурма и ако стане, следващият път ще бъдем тук четирима. А първият водопад ще го пропуснем. Иначе втори и трети няма да има.

image

                                          Третият водопад

image



image

                                              ?

image

Връщам се, няма много време за оглеждане, светлото време отлетява. А има толкова загадъчни места!

image

Тези скали са на другия бряг на Фотинската река. 

image

Реката е отвесно на сто-двеста метра под тези скали.

image



image



image



image

За да снимам тези скали минах покрай една малка пещера, от задната страна на която те бяха видими.

image

Изненада! На посещение на водопадите бе Непорочница Татяна Дончева. Снимах само стъпалата на краката й. Нагоре бе така могъща, че я необхвана фотоапаратът ми.

image

При пещерата съм, сигурно в миналото е била нещо свято. Към нея се върви по пътека, преминаваща по изгладени от стъпване по тях скали.

image

               И това е част от пещерата.

image

                               Прилича на нещо...

image



image



image

Римският път, който утре ще ползвам към Баташки снежник.

image



image

          Ето ги кръглите камъни, според мен така напавени от хора.

image

        Отново кръгли камъни. Сполед мен това е тракиъско гробище, може би единственото от този тип. Иначе такива знам доста, но камъниите са различни.

image



image

                                       Кръгли камъни...

image

Вивати изпитвам особено силно вълнение при срещата ми с римски мост. От преди 2000 години.

image

                     Кемерът на моста

image



image

Сводът винаги е идеален кръг, в протевин случай се получава натиск на страни.

image

Нали съм турист инок и няма кой да ме снима, направих си селфи. Да ме има и на този мост. Само че вместо на него, силуетът ми се оказа под него. Въпрос на шанс!





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12185476
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031