Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2015 14:44 - ЦИГАНИТЕ ОПОРОЧИХА ИНТЕГРАЦИЯТА СИ В ЕВРОПА
Автор: mlado Категория: Лични дневници   
Прочетен: 542 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.01.2015 14:11


ИЗГУБИХА ДОВЕРИЕТО И ПОЗОРЯТ БЪЛГАРИЯ ПРЕД ЕВРОПА Европейските страни приеха цигани от Румъния, България, Унгария и сега преразглеждат своята политика относно интеграцията им. Те констатират, че циганите не работят, но получават социални помощи и източват пари от социалната каса. На един адрес се регистрират много хора, което показва, че не живеят там. Освен това констатират увеличение на джебчииски кражби, просия и битова престъпност. Във връзка с това европейските страни вземат мерки в срок до шест месеца тия, които нямат постоянна адресна регистрация и не се устроят на работа да им се отнемат социалните помощи и да бъдат връщани там, от където са дошли. Очертава се интеграцията на циганите да бъде много труден процес. Освен това се очаква да се прецизират средствата за интеграцията на циганите. Причината за това е, че циганите се настаниха в Европа не чрез конвертируем квалифициран труд, а чрез нерегламентирана дейност. Всяка европейска страна сама взема мерки за въвеждане на строг контрол на своята територия, относно социалните права на циганите. Дадена бе възможност на българските цигани да се интегрират в европейските страни, като полагат труд, който не изисква висока квалификация бранне на плодове, помощна дейност в строителството или подръжка в чистотата. Те обаче не се възползваха от това. Нарушиха законите на съответните страни и сега са нежелани в тях. Нашата страна  нищо не може да направи в тази насока. Напротив ще се завишат изискванията към нашата страна за повишаване образованието, квалификацията на циганите и заетостта им в производството. Подготовката на циганите да се интегрират в Европа трябва да стане тук, в България. Европейските фондове за това трябва да се изразходват.
Както българските цигани в Европа казват АЗ съм българин, така и аз в Европа казвам АЗ съм българин.
Искам да ми вярват. Искам да имат доверие в мен. Искам да бъде чисто името на България. За жалост българските цигани в Европа загубиха доверието на европейците към преселниците от България. 
     



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mlado
Категория: Лични дневници
Прочетен: 718612
Постинги: 678
Коментари: 331
Гласове: 244
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930