Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2014 15:06 - ВНУКЪТ НА ДЯДО МАТЕЙКО НЕ ГО ПУСКАТ ПРИ ДЯДО МУ, В РАЯ.
Автор: mlado Категория: Лични дневници   
Прочетен: 670 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2014 15:00


ПОРАДИ ТОВА, ЧЕ БЕШЕ ДОВЕРЧИВ И ВЯРВАШЕ НА ПОЛИТИЦИТЕ
Аз, като Дядо ми Матейко живях  мирно на земята.
Трудих се от изгрев до залез, уморих се почувствах, че вече съм на края потърсих мир и тишина в отвъдното, в Рая.Свети Петър ме посрещна. Tи си внук на Дядо  Матейко, веднага ме позна той. Ти си българин и за тебеняма райски покой. Има нов закон и ред, отличниците най-напред. Слабаци като васще чакат последния си час. Има списък утвърден, за вас българите, няма приемен ден. Ще чакате Видов денслед като минете през Шенген. За вас правилата са такива, първо в Ада се отива. Изминавате го целияти който оцелее на краяда дойде при мене в Рая. Тук приемаме само светци без грехове ,набожни и чисти. По изключение приемаме българи стари комунисти. Защо комунисти? Питам го аз. Долу на земята ние ги гониме, ние ги преследваме, мястото им не е тука, те са за боклука, те са за Ада. Свети Петър ми отвръща. Те са чисти като стари комунисти. Не пушат, не пият, не крадат, по жени не ходят.  Но времето си отива, вече няма такива. Разбрах накрая, че не съм за Рая. С голяма досада отидох в Ада. Със влизането ми на входа един казанжия веднага довтаса. Разбрах , че е въведена българска черна каса. Можеш да се облекчиш, но трябва добре да си платиш. На входа зърнах един грешник, който леко се усмихна и ми намигна. Вие българите нищо ,че сте от управата в казана най-много врите, защото вие самите , един друг се топите. Бягай от тук да не ти открият досие, с талонче и покана  да вриш в казана. Тръгнах по-нататък по път пряк и кратък. Видях стрелка и надпис на табелка. -Запазени места за височайша свита, само за Елита. Допуск само с пропуск-. Много се учудих, бързо надзърнах. Видях имена фамилни много познати на хора богати и разни депутати. Остов, Анишев, Орисов, Елев и още познати. На красавици лъвици  Арова, Инска, Унева, Едосова  и други тигрици. Но те на земята не са така близки, а тука във ВИП на Ада  заедно си пият уиски. Дяволът ме спря. Какво правиш тук? Тук е демокрация, само за аристокрация. Бедната класа е призвана да ври в казана. Ти нямаш талона на ВИП персона. Ако не си в казана  излизай от тук. Видях на края стрелка към Рая. Озовах се отново при Свети Петър в Рая. Още щом ме зърна към мене се обърна. Ела Матейко, сега ще ти помогна, добро ще ти направя. Добър християнин си бил долу на земята. Сега заслужаваш на края  да ти намеря местенце в Рая, при дядо си да идеш. Но да погледна в тефтерите си какво за вас пише, за българската нация. Как се оправя с тая демокрация. Лошо пише  Матейко, много лошо пише. Защо сте тръгнали  към пълна ликвидация. Тук чета дебел шрифт. След ликвидация няма демокрация. За българи Раят е табу. Защо си се забъркал с омерзени политици? Те крадат, ядат, пият, добре се устроиха, в чалга и бащиния превърнаха ВИП-а и елита на Ада, а сиромахът Матейко оставиха да страда. Не можеш при дядо си да идеш. Съжелявам Матейко, много съжелявам.  За българската сиромашия няма управия, както на земята, така и на небето. Ти с политика се забърка, нищо че си сиромах. Българските политици с Дявола ядат, пият и за това не ги пускаме в Рая. Тук в Рая нямаме такава практика, вие българите  си търсете друга галактика.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mlado
Категория: Лични дневници
Прочетен: 718708
Постинги: 678
Коментари: 331
Гласове: 244
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930