Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2014 13:30 - НЕ ИСКАМ ДА СЪМ АХМЕД ДОГАН.
Автор: mlado Категория: Лични дневници   
Прочетен: 600 Коментари: 0 Гласове:
2



Това написах след загадъчното самоубийство на съветника на Доган,      в така наречените сараи. Почитам паметта му, името му не споменавам. Сега животът потвърди написаното и го публикувам. За добро или за зло каквото съм писал се сбъдва.   Не искам да съм политик голям, да имам власт и личен сан, баснословни хонорари, пари, жени, охолен свят, да бъда личен, търсен и познат, да си живея като хан, да се наричам Ахмед Доган. Твоят грях не искам аз. Щом си имаш бол пари, закон и власт не те лови. Известен с медийни изяви, демонстрираш политическа мощ и слава. Обсъждаш рейтингови цифри, с българската Опра Уинфри, в сараите ти , в лукс разкошни, опиянен от комплиментите и сладки, обсипан с нежни ,мили строфи, на гости при тебе, по пантофи. Но случиха се ред неща в покоите ти странни, свързани с тъмни тайни, със смъртта на твой съратник, на честта и на верността ратник.     Натрупа парични авоари и баснословни хонорари.                                                Като светец моралист, винаги излизаш сух и чист. Внимавай хитрецо голям, да не паднеш ти накрая, сграбчен в клещите жестоко, във собственият си капан.      



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mlado
Категория: Лични дневници
Прочетен: 718513
Постинги: 678
Коментари: 331
Гласове: 244
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930