Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2019 13:40 - Вече съм личност, най-после..не безличие!
Автор: ferhunde Категория: Поезия   
Прочетен: 2662 Коментари: 5 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ще си призная  - аз не съм Гюнел Андар, актрисата от турския сериал " Листопад", която е на аватара ми.Някои знаят кой всъщност съм аз, но сега ще го оповестя официално. По две основни причини.
Първо, защото наистина се убедих в хода на перманентните спорове и скандали тук, че е безкрайно по-добре да излезеш с истинската си самоличност. Иначе, ако си някаква измислена същност, някакъв фалшив образ, ти, искаш или не, си втора класа. Може да си измисляш милион благородни причини да си анонимен, но те не струват и стотинка. Има реални блогъри, другото, анонимното , е трол.
И второ, защото не е почтено да защитаваш някаква кауза, да критикуваш опонентите си, ако те са някои, а ти - измислен никнейм. Отделен въпрос е, че някои са обсебени от мен и ме търсят във всеки трети стар или нов профил - приписваната ми магическа сила да имам стотици никове наистина ме ласкае.
И така, ето ме. Ако тези, които не ме харесват и дори безумно ме мразят, се представят по същия начин както аз сега, ще призная правото им на равностойни съперници. В противен случай аз съм личност,  те - троли и тролоподобни.
Аз съм Павел Петров Горинов, от Хисар /мразя това наложило се ХисарЯ, макр и то да е официалното име на града/. Скорпион, 187 см /78 кг, черна коса и кафяви очи, завършил съм българска филология в Пловдивския университет, не помня на колко съм години, меломан /особено традиционна и уърлд музика, електронна, инди, латино, арабска/,теле - и киноман, антикомунист, антипутинист, запалянко, фен на Левски и отборите на Испания, Франция и Бразилия, обожаващ историята, философията и езотериката, любима книга - Мъртвите ни говорят на Фрнсоа Брюн.

Дааа, вече съм личност!

..И за да изразя презрението си към манията на някои за плюсове, ще се украся сам с минуси.










Тагове:   личност съм,


Гласувай:
13



1. eva666 - :-) да давам ли минус..
04.07.2019 14:05
и, защо тази музика/ не съм гледала Сериала аз
само,този погледах - Хюрем заради снаха ми, тя е ТВ манка, историк и философ.
хубава музика, хареса ми тв визитка, Павле!
пишеш и /хубава/ лирика, нали....разпознавам те вече..
усмивки от мен- Фрау Джулия Петрова
свободна Душа..и луд космополит )
цитирай
2. ferhunde - много ще се радвам да дадеш минуси от ...
04.07.2019 14:26
много ще се радвам да дадеш минуси от всичките си профили, фрау джулия
и ти се представи така с постинг, официално, та да се откроим от тролите
цитирай
3. ferhunde - Как не ви беше срам да ме загрозите с ...
04.07.2019 21:03
Как не ви беше срам да ме загрозите с тия плюсове.
цитирай
4. eva666 - от мен...минус, колега! нали се разбираме и без думи)
05.07.2019 10:09
ferhunde написа:
Как не ви беше срам да ме загрозите с тия плюсове.


иначе, в блога ми знаят..и № на бикините..
аз, ще си нося Тежкият Кръст
за моята Откровеност ,и Глупост
идва Време...разделно..
трябва да се отсее "зърното от гумното".
моите поздравления..за твоят Пост..
/заинтригува ме загл. чувала съм за книгата ..
но,не съм я чела...
аз, Джули
цитирай
5. ferhunde - Колежке, много ми е забавно, когато ...
05.07.2019 10:52
Колежке, много ми е забавно, когато за да свали постинга ми от първа, един малоумен почва да помпи десетина постинга. Напразно, както се забелязва, само се хАби.
Прочети тази книга, има я цялата в нета.
И пак да повторя - ние сме с теб сме личности, помпащите идиоти и помпаните от тях - анонимни въшки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ferhunde
Категория: Технологии
Прочетен: 385782
Постинги: 110
Коментари: 1493
Гласове: 927
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031