Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2014 20:34 - МОЛИТВАТА НА ДЯДО ЙОЦО
Автор: mlado Категория: Лични дневници   
Прочетен: 550 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.09.2014 16:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
БОЖЕ, ПАЗИ  БЪЛГАРИЯ
Господи, прости ми, Господи помогни ми.
След като с душата си почувствах полъха на свободата, със сърцето си усетих радостта на хората, с вярата си аз прозрях лъча на светлината. След като чух руска реч, гласа на братушките, на човека, солдата, след като векове мечтата да съм свободен доживях, спокойно легнах си в гроба и вечният си сън заспах. Но във вечността си тежък сън сънувах. Страната ни пое по труден, трънлив път. Груба игра, грозни схватки, страна млада без порядки. Преживява световни воини, анекси, спорни територии, трудни обществени устройства и накрая чудна, хубава история, на демократична еуфория. Но тук се случват странни неща и пълни абсурди. Вазов, казват върл фанатик, върл русофил. Не на русофилството. Край на русофилството, вън от училище, не на Вазов. Ботев-утопист, социалист и на кораба’Радецки’, първи роден терорист. Ботев-терорист. Не на тероризма. Не на Ботев, вън от училище. Братушките, освободители, били поробители. Сега казват наши окупатори. Не на окупатори. Не на Русия. Вече без Русия. Край на Русия. Няма робство, няма иго, няма тирания. Това било плод на писателска фантазия. Според господата, Тяхно величество, няма иго, а турско владичество с мирно съжителство. С напътствие на турско присъствие. Край на заблудата. Не сме били под робство. Няма турско робство. Това уверено твърди и доказва, своя авторска теория, преподавател във В У З, сам се титолува, доктор по история. Глух и ням е по въпроса мастит културтрегер играч, любител на ТВ екрана, С Е М ски месия. С надменна физиономия, с присъща назидателност, акъл раздава но пример не дава..За тази ценностна подмяна, за обхваналото ни бездушие, за тази апатия голяма, интелектуален отпор и академична мисъл няма...няма...Относно турско-владическия мит, глух и ням остава Държавният и политически елит. Алчност, подлост, долни страсти, омраза, злоба, диви разпри, простотия, цигания, хунски грабеж, сторен грях, грозни неща аз видях. В мрака тъмен аз прозрях, задушаващи ни тегоби, на мизерия, хаос, страх, на свят брутален, на настъпващи беди. Че сме тръгнали по път опасен, все надолу, лош и крив, към задаващия се етнически и необратим демографски срив. В бъдещето аз съзрях, че ни очаква пълен крах. Този кошмар неиздържах, в гроба се преобърнах, в съня си аз простенах, към Бога се обърнах. -‘Господи, събуди ме, Господи, помогни ми, немога
по-вече
  вечен сън да спя. Господ чу моята молитва, буден съм вече и мога да виждам. Аз прогледнах, да, аз мога да виждам. Венага разбрах, че това е по-страшно, което видях. Пак към Бога се обърнах.“Господи, вразуми ги, те са оглупели, те са ослепели, невиждат това, което аз видях.’ ‘Боже ,пази България.
P.S.
Тази молитва я написах по времето на управлението на Симеон. Още тогава аз виждах задаващата се турска инвазия, във властта, в икономиката и в разпостранението на исляма в бедна България.Oпасенията ми се оказаха не напразно.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mlado
Категория: Лични дневници
Прочетен: 717315
Постинги: 678
Коментари: 331
Гласове: 244
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930