Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2014 19:38 - НОВОГОДИШНИ ПОЖЕЛАНИЯ
Автор: mlado Категория: Лични дневници   
Прочетен: 440 Коментари: 0 Гласове:
0



(ТВ-предаване)   Ало, ало зрителю наш, слушаме Ви, телефонът е Ваш. Темата днес е: Послания и новогодишни пожелания. 1.) Какво постигнахте през старата година. 2.) Какво очаквате от Новата година. Ало, първи зрител ,моля, слушаме ви.   Ало, ТВ-водещ, през старата година бе, лошо, лошо, много лошо. По-лошо даже от времето на Бай Тошо. Взех кредит, банков заем и стартирах. Сега съм аут,поради непогасен заем аз фалирах. Разорен съм вече, в бизнеса  далече. Съжелявам, чао.   Ало, следващ зрител, Кажете през изтеклата година, ако обичате, моля. Каква е била вашата роля, ало, слушаме ви.   Ало, ало, аз също с бизнес стартирах и бързо фалирах. Но намерих аз пролука в тая дяволска наука. Откопчих се от капана и за моя радост голяма или късмет му се вика, захванах се с политика. Здраво се включих в играта, присламчих се към софрата. Разбрах, че бизнесът е политика, хранилката на Парламента. Дава възможност на политиканта да прави по-голяма корпоративна аванта. Сега съм доволен, чао.   Следващ зрител,моля,слушаме ви.   Ало, чувате ли ме. фирмата ми е печеливша, както сегашната така и бивша. За мене няма криза, няма безработица, няма Шенген. Няма нужда да чакам виза и обещания на видов ден. Всичко ми е тип топ и шик,фирмата ми е с български лик. В бранша имам основна лепта,че работя по българска рецепта. Във всеки дом моята фирма на портите хлопа. По този показател на първо място сме в Европа. През следващата година, както се очертава фирмата ми ще се разширява. Доволен съм, слава Богу, чао.   ТВ-водещият,разпалено. Моля, моля, почакайте, аз ви се възхищавам. Браво на вас. Вие сте единственният от зрителите, който не се оплаква, не се жали, който пред Европа е с похвали. Пожелаваме ви в перспектива фирмата ви още по-добре да се развива. Дано и други като вас, с вашето упорство и хъс, да поемат своят кръст, да постигнат и те ръст. Дано делата им потръгнат, дано пожеланията им се сбъднат. С вашите явни успехи, пред тази публична, телевизионна пледоария вие можете да бъдете за Новата година лицето на България. Ще покажеме на Европа, че фирмата ви спечели отговорна виза, да поведе страната ни да излезе от тежката криза. Пожелавам да бъдете лицето на България, гордостта на България. Нека всички българи се възползват от вашите услуги. Но прощавайте ,искам аз да уточня, какво произвежда вашата фирма, какви добрини на хората вие носите.   Зрителят: Съжелявам. Ще удоволетворя вашата претенция. Фирмата ми е ‘Погребална агенция’.   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mlado
Категория: Лични дневници
Прочетен: 717460
Постинги: 678
Коментари: 331
Гласове: 244
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930